Bu genellikle yalnızca içerik web siteleri için bir sorun değildir, ancak herhangi bir etkileşim yöntemi sunan web siteleri için bir sorundur. Örneğin, ziyaretçilerin gönderilerinize yorum yapabileceği bir blogunuz varsa, düzgün çalışması gerekir. Pazarlamacı olarak sorumlu olduğunuz en önemli şeylerden biri şirketinizin web sitesidir. Bu küçük bir sorumluluk değildir; bir şirket web sitesi, yeni ziyaretçilerin şirket ve markanızla ilk kez tanışmasıdır. Potansiyel müşterileri eğitmek, yeni ziyaretçiler çekmek için kullanılır ve satışta kullanılır. Herhangi bir web sitesinin nihai amacı, ziyaretçileri pazarlama nitelikli potansiyel müşterilere ve nihayetinde müşterilere veya müşterilere dönüştürmektir. İyi bir web sitesi nasıl olur? Web siteniz kullanıcıların ilgisini nasıl çekebilir ve dönüşümleri nasıl artırabilir? Ve zaten iyi bir web siteniz olup olmadığını nasıl anlarsınız?