Bu web tasarım prensibi hem B2B hem de B2C web siteleri için geçerlidir. Ne kadar çok dönüşüm fırsatı sunarsanız, ziyaretçileri dönüştürme şansınız o kadar artar. Aslında, şirketler açılış sayfalarının sayısını artırarak olası satışlarda% 55 artış görebilir. 2. İlgili Dönüşüm Noktalarını Sunun Bir web sitesi ziyaretçisinin, okudukları sayfanın konusuyla ilgili bir içerik teklifini indirme olasılığı çok daha yüksektir. Örneğin, blog yayınlarının arama motorları için nasıl optimize edileceğiyle ilgili bir blog yayını okuduğunuzu varsayalım. Bir Blog Gönderisi SEO Kontrol Listesi indirmek için bu blog gönderisinde bir eylem çağrısı varsa, CTA giden satışların nasıl yapılacağıyla ilgili olandan daha fazla içerik teklifini indirirsiniz.