Bu düzeyde bir kişiselleştirme elde etmek için, alıcının yolculuğunun her aşamasında bir sonraki noktada açıklanan tekliflere sahip olmanız gerekir. 5. Alıcının Yolculuğunun Her Aşamasında İçerik Teklifleri Dönüşüm oranlarını artırmak için çeşitli içerik tekliflerine sahip olma ve kişiselleştirilmiş CTA’lar sunma web tasarımı ilkesine değindik. Şimdi, alıcının yolculuğu boyunca içerik tekliflerinin nasıl çalıştığına değinelim. Alıcının yolculuğu, bir olası satıştan müşteriye dönüştürmek için izlediği yoldur. Potansiyel müşterilere farklı aşamalarda sunduğunuz şey, yolculuklarının o aşamasında alakalı olmalıdır. HubSpot, bunun için oluşturulmuş dahili belgelere sahip değilseniz kullanabileceğiniz genel bir alıcı yolculuğu sunar. Farkındalık, üzerinde düşünme ve karar, bir alıcının yolculuğundaki aşamalardır. Bunları içerik tekliflerinizi geliştirmek için kullanabilirsiniz. Farkındalık aşamasındaki bir liderin isteyeceği içerik teklifleri, karar aşamasından farklıdır. Kaynaklar ve blog gönderileri için içerik planınızı geliştirirken, alıcının bu içeriği arama yolculuğunun her aşamasında bir müşteriyi neyin tetiklediğini ve bu kaynağı neyin indireceğini düşünün.